tisdag 24 juli 2012

Ritat lite.

Det här är enbart ett skrytinlägg, för jag vill mest visa vad jag har ritat senaste nätterna. Tre av mina sjukt snygga vänner har fått inspirera mig till dom här teckningarna.

Viola, som skriver bloggen Killer Colours:




Cornelia, som skriver Cornelia och Bitterheterna (och som letar boende i Stockholm, så vill du bo med den här baben så hör av dig!)


 och Isobel, som tyvärr inte har någon blogg. (men borde skaffa en, för den bruden kan skriva. shit, man blir alldeles matt.)


6 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har! Precis vad jag behöver när inspirationen tryter. Jag funderar på om det är dig jag nämner i ett blogginlägg om Gamla Linköping: http://frufridas.blogspot.com/2011/11/fran-adventsmarknad-med-fulla-kassar.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack, Frida!
      Ja, det var nog jag, jag är den av oss som är mest engagerad när det gäller att hålla sortimentet djurförsöksfritt, och det låter som en typisk Lina-kommentar!

      Radera
  2. men åh du ritar så fint! jag är helt fascinerad av dom här bilderna. sjukt vackra.

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg hos Karins Konstgrepp. Jag fattar inte hur jag klarade mig innan jag hittade hit. Jag blev beroende direkt. Och det känns bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen Susanne! Jag hoppas att jag inte kommer göra dig besviken!

      Radera

Du gillar´t?
Lämna gärna en kommentar! Jag svarar på kommentarerna här i min egen blogg, annars virrar jag bara ihop det. Puss!